TRAVEL: Egypt #1 | Ninajosephine.com
25 november, 2012 | Travel

Jaaaa, daar ben ik. Live vanuit Egypte. De foto helemaal linksboven in heeft dit alles mogelijk gemaakt. Een dongel, helemaal speciaal gekocht in het winkelcentrum wat op loopafstand is. Natuurlijk omdat ik mijn geliefde blog moet bijhouden en mijn vriend het geen dag uithoudt zonder de telegraaf website en nu.nl. Over alles wat ik hier heb meegemaakt kan ik vrij kort wezen.

Na twee uur vertraging op de heenweg zijn we alles bij elkaar een uurtje later aangekomen dan gepland. We kregen een kamer, liepen er met de bellboy naartoe en zijn snel nog even iets gaan eten bij het late night dinner. Hebben daarna in de kamer de koffers uitgepakt, de wekker gezet en zijn gaan slapen. Telefoons stonden nog op de Nederlandse tijd en toen wij om half 9 de wekker af hoorden gaan besloten we lekker langzaam aan te doen, te gaan douchen, insmeren en zo zoetjes aan naar het ontbijt te vertrekken. Helemaal vergeten dat het hier een uur later is kwamen we om half 11 Egyptische tijd pas onze kamer uit en lagen we na het ontbijt pas om half 12 op onze bedjes. Ach, het is vakantie! Tot onze spijt neemt de kracht van de zon om half 4 af en wordt het rond half 5 schemerig en gaat om 5 uur het licht uit en is het echt avond. Morgen de wekker toch maar een uurtje eerder.

Gisteren met de shuttlebus naar het nabijgelegen strand gebracht. Zag er allemaal keurig uit met kussens op de bedden. Er stond een harde wind maar met de windschermen lagen we heerlijk uit de wind. In de loop van de middag terug gegaan en nog even bij  het zwembad gelegen. Naar de kamer, boekjes lezen, douche, insmeren en je weer langzaam klaar maken voor het avondeten. De keuze is reuze! Er zijn 7 restaurants waar je alles kan eten wat je maar kan bedenken. Er is zelfs een ijssalon waar je crepes, wafels en ijs kunt krijgen. Heerlijk als toetje!

Voor zover het eerste verslag vanuit Hurghada. De foto’s heb ik in een collage geplakt zodat het uploaden makkelijker ging. Wanneer ik thuis ben en weer op ons supersnelle internet zit komen alle foto’s in groot formaat voorbij.

november 25, 2012

Wauw, ziet er fantastisch uit. Wat ben ik jaloers zeg! haha. En hallooo, een Mac bezorgdienst! Misschien maar beter dat ze die hier niet in NL hebben, haha.

Wat een heerlijk zonnige foto’s! En inderdaad beter dat die McDelivery hier niet bestaat, zou niet goed zijn haha!

Hihi ik herken die Senzomall van mijn vakantie in Hurghada!! Ik zat in het Titanic Hotel.. :)
    Geniet er van!!! :)

Die die MC Delivery moet hier in NL zeker komen!! :D

X Charlot

november 25, 2012

Heerlijk hoor. Geniet ervan!

oooh, wat heerlijk! Hup uurtje eerder opstaan iedere dag en lekker genieten:)!

Wat ziet dit er allemaal heerlijk uit! Geniet ervan!

Gaaf zeg! Ben heel benieuwd! Geniet er maar van :D

Heerlijk zeg. Fijne vakantie nog;)

Oh wat heerlijk. Hier is het weer er niet beter op geworden helaas. Genietse!

november 27, 2012

Wat gaaf zo live vanuit Egypte! Heel erg veel plezier!

Oeeeh klinkt allemaal heerlijK! Haha McDelivery, wat grappig.

november 28, 2012

Leuke foto´s, heerlijk genieten daar! Leuk dat McDonald´s scootertje. Die bezorgservice kennen we hier in Nederland nog niet haha. X